rödhårig?


jag ville bara säga att jag typ vart lite smått rödhårig en gång i tiden ..

hoyyyy.

vaknade vid tio för att min dumma äckliga katt kom upp och typ skrek, den ville väl inte vara ensam.
men jag låg kvar i 40 minuter typ, försökte somna om men det gick inte.
då ringde mamma vid tjugo i elva, så jag fick gå upp och skala potatis. sen satte jag mig vid tv:n, det var ju fan lilla sjöjungrun, sen va det liksom aladin. sånt kan man ju bara nte missa :o
fattar ni att jag börjar få munsår eller? fett jobbigt, det gör ju hur ont som helst.
ialla fall så vid typ halv tolv så skulle jag koka potatisen också, sen kom mamma hem och vi lagade mat. sen kom pappa och då åt vi och så.  sen åkte dom tillbaka till jobbet så jag satte mig här.
snart ska jag dammsuga mitt rum och nerevåningen -.-
sen så ringer jag nog till nån, amanda kanske? AMANDA, VILL DU VA IIIIDAG?! :D:D:D:D:D:D
nu ska jag typ dammsuga,

jaja, vi hörs och ses babes.

puss
frida

+ ni som kommenterar får en puss :)
+ jag tycker att du är snygg

kommentarer
Postat av: EMMASOFIA♥

du tycker albin är snygg ;)

2010-02-17 @ 16:15:29
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/
Postat av: simon :)

jag får en puss :)

2010-02-17 @ 22:24:52

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0