shiaat, lat

sha.
inte skrivit på massa dagar fan, eller ah 2 typ (a)
men konfa va det igår, och va hos läkaren också.
jag är så trött hela tiden, jag skulle kunna somna när jag står upp liksom, det är ju inte så bra faktiskt. så mamma blev orolig och beställde tid hos läkaren.
på hemkunskapen fick jag gå ner till läkaren, fick tid kvart över 10. jag kom in direkt. han lyssnade på mitt hjärta och fråga massa om jag hade ont nånstans och då efter svininfluensan,, har inte det.
då kände han lite på min hals och så, då va mina halsmandlar svullna och jag hade haft halsfluss utan att veta det. sen så fick jag ta blodprov, seriöst så rädd jag var :s
jag grät innan jag ens kommit in i rummet där jag skulle ta det, skakade som ett asplöv sa mamma. sen kom jag in då, va jätte rädd. satt och grät och så, dom sa att det inte gjorde ont men lyssnade inte. så jag satt och höll mamma i handen, men va ju as trött och grät för det också.
sen så tog dom det, det stack bara till. för jag hade så 'fina kärl' så det gick fort att ta det. hon fyllde sju rör med blod, typ läskigt.
sen så fick vi vänta, så kom min läkare igen och så satt vi och pratade med honom om det. han undrade varför jag inte fått nån medicin för svininfluensan när jag hade det. så fick det nu då. och alvedon ska jag äta med.
sen åkte jag till skolan igen, då va det gympa ju. får inte spela fotboll eller va med på idrotten eller något sånt heller. shiat va tråkigt -.-
sen så när jag kom hem sov jag, sen gick jag och kollade lite på jenkans träning lite, sen va det ju konfa.
föräldrarna skulle med, piiiinsamt!  ialla fall, så då åkte vi dit och så.
pratade och så.
orkar inte skriva om det, ganska mysigt som vanligt :)
men som sagt var jag ju massa trött, trodde inte jag skulle klara mig vafan! :o
sen så kom jag hem idag vid ett, fyy va skönt asså.
åt och sen så sov jag, sen kollade jag och amanda på film, myspys! :)

ska nog lägga mig snart, fyfan. dör av trött het liksom, hur kul är det dååå? vaaaa?!

puss
frida

+ ajj, blåmärke på min arm. dumma blodprov grej


- dålig mobilbild -

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0