yesyesyes

tjja.

fatta att det funkar att typ gå in på saker på mitt internet nu som inte funkade förut idag :s
det är typ segt, men funkar ju ialla fall.

idag va jag med jenkan och ebba, fick inte sova där :/
vi bakade chokladmuffins, brända blev dom .. men även dom bästa gör ju fel (a)
först kollade vi på film ialla fall, hipp hipp hora var det vi kollade på. 'gör som om du håller i en ketchupflaska och vill ha ut ketcupen'.     fyfan, asgarv . HAHAHAHHAHAHAH!
ialla fall så satt vi vid ebbas data lite också, det va ju lite nice. SNYGGING (L)
sen så gjorde vi inte så mycket, bakade bara och så. jenkan ska nog skicka bilderna som vi tog, ialla fall en eller två. om hon vill då så klart.

imon måste jag städa mitt rum, storstädning :o
sen om jag hinner ska jag nog va med nån, haha.
på kvällen är det fotbollsträning ju, det är nice (y)

puss frida

+ i can't live without you baby.
+ ge mig lite sommar.

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0