bambi på hal is

hejsan.
idag har jag och amanda vart på isen, jävlar va kul det va! :d       vi typ åkte runtruntrunt, hehe.
det va typ ostadigt, shit! :o       sen så typ ah, kom det några pojkar, små (a)   dom typ sa att vi va snygga, följde efter oss och försökte typ putta oss.   jobbiigt :o
alexander och ludwig va där med, hehe ^^        dom va ju en aning bättre än mig och amanda, yesyes.   men vi ville inte visa våra talanger bara (a)      jag typ satte mig ner hela tiden också ^^
sen så blev de kallt, då gick jag och amanda hem.   hem till amanda, göra varm choklad och så, myspys :)    vi spelade lite kort också, yesyes. vändtia spelade vi då, jag rockar fettt! :)        sen satte vi oss vid datan en liten stund, sen till isen igen med sparken :)        gick ju ganska mycket bättre, men jag trillade 2 eller 3 gånger, amanda typ 1 eller 2.    vi åkte sådär, amanda satt och jag puttade, så skulle jag typ svänga fort så man stannar, så trillade vi! hahahahahhaah, mitt i ena hockeyplanen, kanon (y)       sen så gick vi och satte oss vid kanten, bäst så =)
sen åkte vi lite mer, sen skulle jag hem vid 7 :(       
så vi gick hem till amanda för att hämta mitt hårspray hon köpt till mig, tack! (y)        sen så gick jag hem, åt pizza och sen upp hit. 
nu gör jag ingenting, ska typ .. vene, göra nåt ^^ 
imon vet jag inte vad som händer, isen imon med kanske (a)

puss frida

bilder från isen

- massa människor ^^

- amanda tyckte det räckte med en skridsko :)


- jag vet, jag är cool! :)




nu lite bilder när vi va hos amanda

- amanda vid spisen, varm choklad på g (h)


- amanda och jag satt och snackade lite :)


- mitt ego är med mig överallt (a)




tack för en bra dag :*

kommentarer
Postat av: madicken

jo jag mår bra, hur mår du sötis? haft en braig dag? KRAMKRAM

2010-01-03 @ 23:38:22
URL: http://conler.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0