bowling kungar

idag så gick jag till amanda vid kvart över 1 typ.
sen kom frida.
vi gick upp och plockade fram grejerna, sen så kom kajsa, sen elin.
vi började med att platta håret och så på dom, haha ^^
sen fluffa till det lite, sen så där fjortis frisyr och så, sen typ sminka dom och så. dom fick fina prinsesskronor med trollstavar till, as sött (a)
det satte vi på dom, sminkade dom, sen satte vi dit tottar på benen med ^^ sen gick vi ner till bussen.
vi skulle till gvd och spela bowling, jag och amanda spelade tsm. :)
jag och amanda kom trea då, fett nice (a)
sen hem vid fem med bussen, åt på edwins. jag åt en hawaii, fett gott faen! :)
sen ville jag till ica och köpa tuggummi, fan det va 18 minus ute. det är riktigt kallt fan, värsta nordpolen :o
vi gick hem till amanda sen, sen så sjöng vi singstar ett bra tag, sen så skulle frida hem, sen kajsa.
då vare bara jag och elin och amanda kvar, så vi kollade let's dance och spelade memory. busigt (a)
sen gick jag och elin hem efter let's dance, JAG HEJAR FAN PÅ WILLY! han är bäst, värsta kaggen. sääxxxiboii :*
när jag kom hem så gick jag upp till datan, och här har jag suttit ett bra tag.
men är fan inte trött, hahah ^^
imon vet jag faktiskt inte vad som händer, blir väl att va med nån. hoppas jag :)

puss frida

+ tog inga bilder idag ^^


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0