höften gör ont

godmorgon alla.
vaknade för typ 2 timmar sen, klockan är nu 09.18. mamma kom in på mitt rum, skulle ha hårfönen och börjar rota i mina saker, jag vaknar till liv och blir arg på henne. hon letade på helt fel ställen och åååh! :s   
sen kunde jag inte somna om, tack mamma -.- (y)       
så jag gick ner till pappa, pappa gick med upp tidigt, åt lite frukost, kollade på disney channel (a)
nu är jag as trött, inte nice alls. tror jag ska gå och lägga mig igen.

jag måste bara berätta att min höft gör ont idag, så fort jag rör på den så gör det rackarns ont.
det är ju lite små segt, haha.         men om nån vill till isen idag med är jag på, för fyfan va kul det är att åka! (aaa)

det snöar ute. tummen upp för vinter (y)
tyvärr är det typ massa folk i isaberg, så jag och pappa åker inte upp för vi har svårt för mycket folk. *PANIK*
det är jobbigt, massa folk som tror dom är nåt i backen :s
jag älskar skidor, men det är inte kul att åka när det är massa folk i backarna. då väntar ja hellre till vi ska till vi ska åka till ruhpolding och kolla på skidskytte. det ska bli skoj! :)
(orkar inte leta upp en karta över tyskland)

puss frida

+ jag tycker ni ska kolla madickens blogg, den är riktigt bra!
bloggen hittar ni här

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0