i have no idea

heyy.
nu sitter jag, tror jag ska baka snart.
det kan va nice ju :)
idag i skolan så hände det inte så mycket.
matte - fick skriva på tavlan ffs (hhh)
mentortid -
pratade om nåt, kommer inte ihåg.
svenska -
bytte platser, och typ skulle skriva nåt.
lunch -
biff & potatis. pratade massa med sarababe.
so -
vi skulle skriva om vad vi skulle ha med oss om
vi skulle segla nånstans på 1400-talet typ.
engelska -
lyssnade bara på text (y)
sen var det slut på skolan för idag och då gick jag hem,
tänkte baka lite nu, typ choklad muffins eller nåt :)
nu lyssnar jag på broken-hearted girl, som beyonce sjunger.
den är så fin det låten ju :)

ska baka nu.

puss
frida

+ jennifer är fan bara min <3



kommentarer
Postat av: jennifer

jag är fan bara din :D<3

2010-01-12 @ 14:54:24
URL: http://jenkkan.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0