i need help

hejsan.
jag behöver seriöst med hjälp.
hitta ackord till jason derulo låtar till piano, amanda ska spela och jag sjunga (y)
om ni vet, skriv sidor eller nåt! :)

ialla fall, idag så har jag vart i skolan.  hände inte så mycket mer än att marita tyckte jag va bra på tyskan, fett med nice!   sen på kemin så hade marcus bytt grupp från A till AC, jag har AC. så det blev riktigt med skoj! :)
sen så lunch, gick hem och åt för jag gillar inte pyttipanna, så jag åt våfflor (y)
sen vare bad, jag hade inga badkläder för min bikini är faen sönder, jeafla skiiat :s
vi ick ut och gick istället, till typ .. utebadet. vi såg massa änder .. eller ankor eller va det va, fåglar som badade nu :o
efter det va det slöjd, är snart klar med min andra vante faen. stickade typ 20 varv elr va det va idag. erkänn duktig?!   sen vid halv 3 slutade vi, då gick jag hem och sen så gick jag ut med kajsa.
vi gick och snackade massa, riktigt mysigt faktiskt för det snöade ju och så :)
när jag kom så städade jag lite, sen fixade jag min mat. blev rester av lasagnen, lasagne är så himla gott :o
sen så kollade jag på navy cis, det är så otroligt jävla bra! 
sen gick jag upp hit och nu sitter jag och lyssnar på musik och känner mig mer värdlös än innan.

jag vet att jag bara klagar, men jag vill inte klaga när jag pratar med kompisar. det känns inte bra, för då får ju dom typ ont av det och det vill jag verkligen inte!
jag kan bara inte rå för det, jag kanske inte mår så bra just nu. det betyder inte att jag inte kommer må bättre sen, klart allt kommer lösa sig. men just nu så känns det helt meningslöst att ens försöka.
att inte ens hälsa på mig är väl ändå ganska töntigt?
det va du som gjorde ditt val, bara för det behöver du väl inte igga mig?
det gör det hela inte särskillt mycket bättre, men du kanske tror det. 
du kunde sagt sanningen från början, inte hållt inne det.
tror du jag tycker det känns bra, du har säkert gått och tyckt att jag är världens jobbigaste äckliga fula tjej, hur bra känns det för mig va?  kan du föreställa dig i min situation eller? jag tror du inte du fattar hur det känns.

puss frida

kommentarer
Postat av: me

Hej hej, fin blogg:) E det nåt som har hänt? Bråkat med en kompis? Berätta vad som har hänt;)

2010-01-18 @ 20:18:52
URL: http://gudinnansaraswati.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0