internet helt cp

allt det jag skrivit försvann så nu ska jag skriva lite kortfattat om dagen.

jag va med amanda och vi sjöng singstar, när vi inte orkade det mer spelade vi det tråkiga gamla spelet kalaha.
det va as tråkigt, sen så gick vi ut till isen med sparken.
sen skulle jag hem och äta vid sju. när vi ätit så kollade jag, mamma och pappa på robinson. det är riktigt dåligt fan.
så tog jag ner den gamla datan och kollade på lite bilder från italien, shit jag va typ brun :o
sen gick jag upp hit lite och så. och nu orkar jjag inte skriva mer.
nu ska jag försöka göra en bild på picnik och se om det funkar när interneten är cp. om det funkar får ni resultat senare :)

imon ska jag och amanda på gudstjänst, duktiga.
sen ska vi åka skridskor, vi tar med oss kamera och varm choklad (a)

puss frida

+ jag gillar dig


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0