jenkan är fan min bästa vän

hejsaan.
idag i skolan hände det inte så mycket mer än att jag fick bestämma alla platser på fysiken, han blev nöjd med dom och allt, shit jag äär bra :)
sen sluta vid tio i tre, va med jenkan. vi snackade as mycket, sen till nöjet.
där våldtog typ mirson mig hela tiden, taskigt :o
sen skulle jag hem vid 6 för då skulle jenkan hem, då kollade jag lite på tv. sen gick jag upp och kollade på ncis som jag spelade in igår, för jag va på träning igår. det va typ sån där fortsättning följer del.
gibbs va med när en bomb exploderade så han hamnade i koma, sen så när han va i koma så typ återupplevde han kriget han va med i nånstans typ kuwait elr va det heter, sen vaknade han när han sköt en. då blev han helt galen, och sen kom han inte ihåg sina medarbetare.  ducky sa till läkaren att han aldrig pratade om sitt förflutna, så han inte visste nåt. då ringde dom en gammal soldat som va med när gibbs va i kriget, då kom han ihåg lite.
sen så kom ziva och berätta om vad som hänt det senaste året på flottan, då kom han ihåg att ziva skät sin bror för att rädda gibbs.  så gibbs skyndade sig till flottan, pratade med nån och då va pinpin pula på skeppet som pinpin skulle bomba.  de han tyvärr inte rädda skeppet. 
tillslut gav han chefuppdraget till tony.
sen va det slut. 
det är så underbart bra, älskar det :)
nu ska jag nog typ inte göra så mkt, orkar fan inte röra mig typ :o

imon ska jag nog sova hos amanda, för mamma och pappa ska bort.
blir nog myspys! :) <3

puss
frida

+ jenkan är fan min bästa vän jag nånsin haft i mitt liv, hon kommer alltid vara det.  jag älskar dig <3
+ jag fattar inte hur?! ..


- jag & jenkan -

kommentarer
Postat av: sabiiina oost (:

hahahah, fick du bestämma platserna? :o hahahah xd

2010-01-14 @ 21:25:33

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0