latis frida

heyy.
orkade inte skriva igår, så skriver om det idag.
vi va ju i jönköping som jag sa, jag köpte lite kläder.
en rosa topp, en rosa fred perry tröja, en randig tjocktröja från bikbok & hårspray.
vi åkte hem vid halv 4 kanske?  så åkte vi förbi mcDonalds, åkte in i drive in och köpte mcFlurry till mig och ebba, ramlösa till mamma och kaffe till lotta.
sen så åkte vi hem då, jag typ halvsov hela vägen hem för jag va riktigt trött :o
när jag och mamma kom hem så började jag fixa mig direkt. haed på mig svarta jeanstights, vitt linne och min nya fred perry tröja.
ebba, lotta och niklas kom vid 7 typ. vi åt och satt och pratade.
sen gick jag och ebba upp och tog massa roliga bilder, men tyvärr så kan jag inte lägga in bilder till denna datan, och det va med ebbas kamera.
sen så mådde ebba inte bra så hon och niklas åkte hem och lotta va kvar.
jag gick upp och la mig vid halv ett typ, somnade fan direkt :o
nu är klockan 10.00 och jag ska nog kolla längdskidor på tv nu tror jag.
skriver kanske mer ikväll.

puss frida



kommentarer
Postat av: amanda

hitta på nåt? :)

2010-01-30 @ 10:41:45

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0