lisa & frida, busigt

igår kom lisa till mig, därför jag inte uppdaterade igår.
hon kom ungeför vid 2 halv tre typ, saknat dig som faen :( <3
då satte vi oss vid datan, sen gick vi ut och så.  där ute va det en gubbe som följde efter oss, så vi gick och köpte pommes på alex, sen så sprang vi genom den stigen där och sen så skulle vi in i torghuset, men det va stängt så vi ställde oss under ett tak, det snöade som faen ju ^^
sen skulle vi hem, fett kallt -.-         då satte vi oss vid datan igen.  sen ner och äta pizza på rendez, då kom det in några konstiga män.. läskigt :s
sen skulle vi till ebba, där hade vi typ snöbollskrig. elr ah, oliver och alex kastade snö på mig :(
ebba och lisa stog kvar där uppe på trappan, FEGISAR! :)
sen vid typ halv ett elr nåt åkte vi hem.  vi gick och la oss vid 4, busigt asså :*

idag väckte mamma oss vid halv 12, lisas pappa skulle hämta henne för dom skulle äta hos hennes mormor elr nåt. så halv ett kom håkan och hämtade babe :( <3
sen va jag med ebba, vi åkte skridskor. fett bra jag är (a)   HOSTHOST*
sen åkte vi lite med lootta och köpte pommes (a)  
vid 7 kom vi hem, då stack vi till isen, jag och ebba då, där va alex och oliver.  vi va tvugna att kolla när oliver åkte skridskor ^^
sen så gick vi hem, då tappade jag min mobil, fett hemskt :oooo             sen gick jag och mamma ut och hittade den under all snö (y)
pappa blev inte ens arg när jag sa att jag tappat den, yeah (y)
sen så kollade vi på tv, sen gick jag upp hit.   snart ska jag sova för hemskt va trött man kan va idag :o

puss frida

+ jag gillar dina skillzzz :*



kommentarer
Postat av: vennie

jätte fin blogg. (:

2010-01-07 @ 14:12:49
URL: http://venessas.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0