mentos i min mun ..

jag har mentos i min mun, i min mun. nanana
det är jätte gott, nanana,
vill ni smaka, nanana,
gör då en mentoskaka, nanana.
inget är så gott som mentos, nananana.
för mentos är godast, nanana.
bara för jag har mentos i min mun, i min mun, nanana.
jag sväljer snart min mentos, säg farväl till min mentos, nanana.
hejdå mentos, nu tar jag snart en ny, nananaananana!


det va min låt om mentos, haha! xxd
shit, inget liv (a)
men erkäänn, ganska rolig :d det tyckte jag ialla fall! (a)

jaja, nu så sitter jag och äter mentos då. hah ^^
messar lite med anton också, och lyssnar på nån konstig låt.
hah, den heter festa hela veckan med Niklas J & JipeX.
ganska rolig faen ^^
tänk, det är bara lördag ju! känns som det är typ onsdag elr nåt :o
jag har riktigt jävla tråkigt också!
vad ska man göra, hur kallt som helst ute så vill inte gå ut, orkar inte
va med nån och så heller. får väl slå på nån film snart,
för här kan inte sitta mer ^^

jag va med jenkan innan ju, vi tog typ några bilder ^^
fast dom råkade jag ta bort :s
asså hur dum får man va?!
fy mig :(

imon vet jag inte vad som händer.
va med nån, vem vet jag inte?! ^^

puss frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0