nu ska colan bort

shooosaen.
i skolan hände det inte så mycket mer än 2 håltimmar, en ny biologilärare har vi fått. fett kul! :d
sen så efter skolan gick jag hem och sen gick till skolan igen för skulle vänta på ebba.
hon skulle till optikern så jag följde med, haha det va typ kul och sitta där :)
sen gick vi till salongen, där va alex och typ slingade håret, det blev as bra juu :d
sen gick jag hem vid kvart i fem för skulle typ äta lite innan fotbollen, makaroner och köttbullar.
shit va jobbig träningen va, men fan nu ska colan bort som jag fått i mig nu på lovet!
sen kom jag hem, duschade och tog en apelsin.
satte mig vid datan sen, för jag inte hade nåt att göra.
snart ska jag sova, och imon ska jag va med ebba tror jag.

puss frida

kommentarer
Postat av: Madicken

Allt braa?

Ha en bra dag ;)

2010-01-14 @ 09:33:28
URL: http://conler.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0