rubrik .. ehm

tjabba :)
idag så har jag varit i skolan, drygt -.-
först var det matte, sen mentor tid. på mentortiden så snackade vi om kränkning, typ va det innebär och olika sätt att kränka folk på. jobbigt att snacka om det typ, asså alla vet va kränkning är ju?! :o
ialla fall så var det svenska sen, började skriva kladden på novellen vi ska skriva. jag ska skriva nåt om att jag vunnit en mini cooper på lotto typ, eller nåt sånt där. blir nog bra hoppas jag.
sen var det lunch, det va kålpudding,, utan kål!
haha, sen gick jag och amanda hem till mig och tog varsin kaka och jag tog en bit sockerkaka med. sen gick vi till skolan igen, då var det so. den lektionen va typ as rolig. viktor, marcus och gheza mobbade min utväxt. asså jag menar .. jag får typ grått hår :s 
ialla fall så va det engelska efter det, shit va tråkigt. hade lite läxförhör och sen gick vi till datasalen och hade nån genetiv-övning på datan. ganska tråkigt, haha ^^
sen så va det slut, då gick jag hem och kollade lite på tv med mamma. sen så åkte hon till jobbet igen, då somnade jag. sen vaknade jag vid tre, då va jag hungrig och åt lite. sen så satte jag mig vid datan, sen ringde mamma och då va jag ju tvungen att städa för jag lovat henne.
blev nyss klar med städningen, så nu lyssnar jag på musik och messar lite.
imon blir det friluftsdag, då ska jag och elin åka skridskor yeah (y)
det blir nog nice, för jag orkar inte åka buss till isaberg, sen så är det massa jävla folk där och allt ju :s
sen imon så är det träning, om jag kan för jag är massa förkyld nu så kanske inte går då. hoppas det går över :)

puss frida

+ i like u

kommentarer
Postat av: josefine

Titta gärna på min blogg (L)

2010-01-26 @ 18:04:11
URL: http://jusseforsberg.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0