shoppingrunda i smålandsstenar

hej :)
idag så har jag vart med amanda, och skolan vill jag inte berätta om för den suger as balle :s
men när jag kom hem lagade jag lite mat, sen så kom amanda.
vi kollade lite i tidningar, sen gick vi ner till samhället. först in på blomstergården för amanda skulle fixa nåt där typ, sen in på klädhörnan och kollade lite.  ska nog köpa ett linne, en t-shirt och en jeanskjol tror jag.  sen så in på radiomagasinet och kolla lite på mobiler, då hittade jag en mini-laptop! asså den va svart och as söt ju, den vill jag ha. får väl gå ner med pappa dit nån dag och kolla lite då.  sen in på c-2, hahah. kollade på konfirmationskort, hittade typ. sen in på afrodite, kollade lite .. satsar på att köpa en ny parfym faktiskt, typ lacoste tror jag. jag köpte ny foundation! äntligen. jag har verkligen inte orkat gå ner och handla nåt asså, smålandsstenar suger :s
sen så gick vi in på klacken och kollade lite, finns inget där heller ju. kollade på innetofflor bara, dom ser så mysiga ut ju. sen så gick vi in på present nåt, den är as rolig att vara inne i. jag smakade nåt typ polkahonung, aaas äckligt! ialla fall så typ tittade vi massa. as mycket roligt är där ju :)
sen så gick vi in på ica för jag skulle ha tuggummi, vi gick där inne as länge och stog vid receptbanken, den är as rolig vafaen, haha ^^
sen köpte amanda nåntiing .. en stor gurka typ.  och jag köpte 2 plopp och 1 center och ett paket tuggummi, asså tuggummi är mitt liv vafaen!
sen så gick vi hem, skulle äta. blev pannkakor ikväll. sen så kollade jag på navy cis, shit asså det är bääst! sen så övade jag lite på läxan, typ glosor.
sen satte jag mig här, och nu har jag tråkigt.
ska kolla lite på datorer, ska nog köpa en ny laptop tror jag :)
imon vet jag inte vad som händer, måste städa mitt rum ialla fall -.-
längtar massa till fredag :o

puss frida

+ shiiat

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0