skola imon dåja

shänniixen faen :*
sitter och snackar med emma jönsson, fyfan. ska nog till henne 12-13-14 februari! SHIT VA JAG SAKNAR DIG ÄLSKLINGEN :( <3
ialla fall så va jag på kalas innan för min kusin då, det va la ganska niice.
dom har skaffat hund så jag gosade med den hela tiden typ, den va as fin! :)
asså jag typ älskar att blogga, men jag hinner och orkar inte komma ihåg vad jag gör.
det blir nog mycket bättre om jag får en mini laptop, eller vad tror ni? jag tror det ialla fall, i skolan och allt. hade vart as kalas faen :)
nu va tobias och hämtade min data då, fyfan va jag saknar den :(
hans kompis skulle typ laga den, den har ju låst sig ..  och fatta att alla mina bilder kommer försvinna, happy fääjjz -.-
ialla fall så ska jag gå och fixa till mig en räkmacka tror jag.

puss frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0