suck

tjosan i trosan, tjallan i brallan!
sitter här och typ inte gör nånting.      jag har riktigt tråkigt, inte as kalas alls faktiskt.
ska nog ner och äta nåt nu, vene vad men nåt blire ialla fall, typ en toast elr nåt.     det är gott (a)
sen blire nog sängen fort för mig ikväll, har så jävla ont i ryggen, och jag är riktigt jävla trött ^^
kollade på harry potter en stund innan, det va harry potter & fången från azkaban.    den har jag sett ganska många gånger, så den är inte så bra längre.     imon är det harry potter & den flammande bägaren på femman kl.18.30, det får vi inte missa asså! :)          
kanske skriver nåt mer inlägg ikväll, får se om jag orkar :)

puss frida

+ babuu?! :*

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0