tack för en lyckad kväll

hejsan.
jag och ebba vaknade vid typ halv 12, vi sov i samma säng. raaooowrhh! ;)
då gick vi ner och åt frukost, snart kommer nog lotta och hämtar ebba :(
sen blire nog vila. klockan 6 är det ialla fall harry potter & fången från azkaban på trean. as kalas :d

tack för en lyckad kväll igår!
as mysigt fan, haha ^^
nu äre iaf 2010!, hoppas att det blir ett kanon bra åår :d

skriver kanske mer ikväll, nu ska jag och ebba göra nåt :)

puss
frida



- jag älskar dig babe <3


- busigt


- jag dansar då jao, taggad (y)








+ klicka för större format.
+ älskar dig ebbiix (L)
+ ssäxi, det är dig jag vill ha.

kommentarer
Postat av: (a)

Snygging frida ;) sexxii

2010-01-01 @ 18:00:26

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0