vafan ska man göra?!

helt seriöst, jag har inget att göra.
skulle sovit hos jenkan inatt, men får inte för mamma, så blir sitta hemma och bara lata mig.
ska nog åka ringa till ebba och fråga om jag får låna några filmer av henne, filmkväll blir det själv ikväll om jag orkar jaoooo.

jag vill ialla fall börja ett nytt litet bloggliv, blogga om nåt intressant.
nu får ni gärna tycka till om vad jag ska skriva i min blogg.
outfits, hissar & dissar, mode, musik?
det är ni som bestämmer! :)


puss
frida

kommentarer
Postat av: hon som kallas maja

sv; jo det är sant, killar är BARA problem. blä



heh tack :D , jo det gjorde faktiskt lite ont, eftersom jag gjorde själv & med en vanlig säkerhetsnål, men det som gjorde ondast var att trycka i piercingen efteråt :s

fast tyvärr har jag inte kvar den, vet inte vad som hände, det blev infekterat & allt :s

2010-01-16 @ 14:22:24
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/
Postat av: hon som kallas maja

sv; ja skit synd , jag saknar den :0

2010-01-16 @ 15:14:39
URL: http://iifeelthemusiic.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0