22:35 - Sociala Frida

Filmen va lika bra som dom andra filmerna, nu är det bara att vänta tills nästa år då den sista filmen kommer ut! Då blir hon typ med barn och då blir hon vampyr också! Amanda har berättat om boken, så kan den typ! Men hoppas på att glömma av den lite då tills man kollar på den nästa! :)
När jag kom hem ialla fall så kollade jag lite TV med mammi, sen så gick vi ut och stängde eller så. Pratade lite och sen så gick jag upp hit. Nu så sitter jag och kollar runt lite på facebook, smsar med Lisa som jag saknar sjukt mycket och snackar med Jossakossa på msn. Socialt eller vad?!
Ska nog snart gå och lägga mig, lite trött kanske, haha. Att kolla på bio tar verkligen på krafterna, eller inte :)

DAGENS OUTFIT

kommentarer
Postat av: linda hultman :]

sista filmen ska de dela i två, så näst sista :)

2010-07-15 @ 09:11:19

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0