ååh, frida är helt fel ute

Hejsan!
Asså jag tvingade upp mig vid 8 bara för jag trodde att tåget gick 9.51, tro fan att tåget går 10.51 då. Kan man blir sämre eller?! Fett sur är jag nu, usch!
Men jaja, nu har jag ju hur god tid på mig som helst!
Idag så när jag och Ebba kommer fram till Halmstad så ska vi gå i stan, kolla om vi hittar nåt kanske? Jag ska kolla på jeans-shorts och en väska. Får se hur det blir med den saken :)
Sen på kvällen blir det nog Östra Stranden, träffa Becka och Sandra och några till typ? Aa ialla fall så blir det nog det.
Men jag slänger nog in ett litet inlägg då och då när vi hittar på nåt kul, så aa. Fast dock utan bilder .. :/

Puss frida


Håret är blont!
I onsdags så slingade jag det och klippte av det slitna :)

kommentarer
Postat av: sandra

va fint det blev! :)<3

2010-07-09 @ 18:01:02
URL: http://saandrich.blogg.se/
Postat av: Kyra

Tur dock att det inte var tvärt om ;) Man ska se saker från den ljusa sidan även i de mörkaste stunder :) Snubblade in så jag passar på att önska dig en trevlig helg! Hoppas allt är bra annars?

2010-07-09 @ 22:56:53
URL: http://kyrak.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0