aww amanda, älskar dig

Naww, såg ni dom söta bilderna som älskade Amanda lagt in? Asså du betyder älskling, du ska bara veta det!

Ialla fall så aa, idag har jag inte gjort någonting, mamma sa ju att jag va tvungen att ta det lugnt och försöka bli frisk nu innan Halmstad med Ebba och dom :)
Jag har spelat Sims då såklart, blivit lite beroende kanske? Haha, sen så när mamma kom hem så städade vi övervåningen. Dammsög, torkade golven och dammade mitt rum,, som verkligen behövdes ^^
Nu låter det som att jag aldrig dammar mitt rum, men jag gör det ibland (a) .. Haha, inte ofta med ibland får jag några ryck så jag måste städa. Det är mina bra dagar då!
Aa, sen så åt vi och kollade Navy CIS. Det var hur länge sen som helst jag kollade på det, men det är sjukt bra! Så aa, sen stack jag ut och kickade lite med bollen och då sa mamma att jag skulle vattna så jag gjorde det. Sen så rensade vi lite bland mina smultron. Haha, ska nog göra det på torsdag. Det stora landet också då, så har jag det färdigt. Får pengar av pappa när han kommer hem sen också för att jag är duktig och hjälper till,, hihi (a)

Nu ska jag spela Sims igen!

Puss frida


~ Bild från skolfotona i 8:an

~ Ett tag sen då, haha. Lägg märke till min blåtira,,
som jag fick av amanda :D

kommentarer
Postat av: Anonym

Kul sötnos! :D

Vad gör du då?

2010-07-06 @ 21:00:59
URL: http://conler.se
Postat av: amanda

:)<3

2010-07-08 @ 10:13:53

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0