blev bara en film!


Hahah, blev bara en film!
Och förlåt att jag snackar värsta kul, och jag är värsta kul också! Hahahha, shit va man skrattar när man kollar på filmen. Orkar inte lägga upp den andra filmen nu, för datan blir så jobbig när jag gör det .. Så kanske gör det imon istället eller nåt. Sen har jag en film också när jag och Ebba pratar och jag försöker låta som jag är i målbrottet som dock är ganska gammal, men riktigt nördig!

Innan blev det ändrade planer asså, direkt när jag skrivit färdigt så sa mamma att vi skulle ut och cykla. Så det gjorde vi, eller bara ner till Konsum och köpte varsin dricka. Hon en bubbelvatten och jag en Monster, så satte vi oss utanför. Haha, riktiga gangsters! (y)
Men så satt vi där och kollade på massa konstigt folk, haha. Vi är ju för coola ändå, ohyeah (h) Men sen cyklade vi hem och jag la mig på soffan och kunde inte ligga still. Så aa, satte mig upp och kollade på "När & fjärran", rätt bra faktiskt. Dom va typ i Marocko eller nåt, haha. Sen så gick jag upp hit och nu har jag inte hunnit göra nåt mer än .. Nej ingenting faktiskt!
Nu ska jag göra nåt så tiden går lite fortare, för nu är det bara några timmar kvar till min pappa kommer hem ju, blir nog kul! Imon ska jag träffa Amanda en stund ialla fall, för hon sticker till Thailand på måndag, lyxxxx.

Men hörni, släng en kommentar om filmen, för den är rolig :)

kommentarer
Postat av: Anonym

haha tycker du ska lägga in både mer filmer och mer bilder :)

2010-07-17 @ 21:55:48
Postat av: hannaa

hahahah!gölliigt du snackar fridiis ;* saknardig!

2010-07-18 @ 21:18:07

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0