Förlåt för dålig uppdatering

Förlåt för den riktigt usla uppdateringen idag. Men har ju vart på Landvetter med mamma och pappa, sen hade jag knappt nån täckning nånstans på vägen dit så det va drygt att vara inne på internet så jag struntade i det! Men ni får överleva tycker jag, hih :)
Men jaja, vi åkte vid 10 tror jag, så gick upp vid kvart i 10. Så åkte vi iväg då, satt och lyssnade på musik hela vägen! Hihi, sjöng lite för mamma och pappa också, men dom uppskattade det nog inte (n) När vi kom till Landvetter då så orkade jag inte gå in med dom så satt kvar i bilen och smsade med Nikke och Anton! (y)
Sen kom mamma och pappa tillbaka, med den rätta väskan! Då åkte vi tillbaka hem.
På vägen, typ vid Borås eller nåt så åt vi på BurgerKing, hih (a) 8 chicken nuggets, ppommes och en cola sitter inte fel, hihi :D
Sen hem, försökte sova men det gick ju inte som jag tänkt, utan satt och lyssnade på musik!
Måste ladda ner lite nya låtar, haha ^^

Nu är jag hemma, mamma vill att jag hjälper henne med äppelpajen hon gör nu, men vill inte hjälpa henne :)
Sitter och snackar med Oliver istället, mycket roligare (y)
+ Jag saknar Ebba, och jag kommer sakna Amanda också :( <3

Nu ska jag ner och se om det finns nån smet, hih :$


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0