frida gillar nya fridatidningen

Asså omg, jag älskar verkligen den nyaste fridatidningen!
"Hur fångar du din drömkille?", "Pinsamaste sommarsexet".
Okej, nu låter det som jag är helt pervers och så ju, men så sjukt kul att läsa om folk som gjort bort sig när dom haft sex, haha. Jag vet, patetiskt! Men jaja, så kan det vara.

Jag städade inte alls mycket faktiskt, plockade undan typ 3 plagg, så ser fortfarande inte så roligt ut på sängen, tur att ingen är hitbjuden, hih (a) Nej men aa, ialla fall så cyklade jag ner till mammas jobb och så stack vi till affären och handlade. Köpte 2 Hustler som nu är slut, och nu är jag helt hyper! Skulle nog kunna springa ett varv i Smålandsstenar nu, eller inte. Men skulle lätt kunna va upp hur länge som helst nu! Man blir verkligen pigg av dom!
Vi köpte ialla fall grillad kyckling, är inte det så sjukt gott?! Älskar grillad kyckling hur mycket som helst verkligen! Men ja, så åt det och drack CocaCola, inte heller så bra att dricka på kvällen. Blir lite hyper av det också dock, kommer inte kunna sova (a)
Men så, sen så läste jag FRIDAtidningen! Läste högt typ för mamma, haha. Pinsamt kanske,, ellerinte :) Eric Saade, graoowr på dig snygging ;*
Hihih, han är snygg som bara den. Dock har han ju tjej, surt (a) Hahhaha, ERIC SAADE (L) FRIDA LARSSON. Hihi, kanske (a) Eller inte!
Som ni märker är jag helt hyper, fingrarna bara klickar på tangentbordet. Ojojoj, borde slå rekord på mest slag på en minut typ, tihihi!
Jaja, sen vattnade jag i växthuset och sen blev det bara att sätta sig vid datan lite :D Sjukt skönt att sitta här, seriöst. Lyssnar på Håkan Hellström på hög volym, kan det bli softare? Niixxxpix!
Sen blir det nog att, jag vet inte ^^ Haha, sova typ. Kommer nog sitta här ett tag ialla fall, för kommer ändå inte kunna sova sen! Så aa, haha :)
Slänger kanske in ett inlägg senare, vem vet?

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0