fryser

Usch vad jag fryser nu! Va i badet nyss, haha. Vattnet är grumligt så man såg ingenting! Hahah, asså vi håller på att kalka av det typ, för vi rev upp kalk när vi dammsög den igår!
Nu så ligger hamburgarna på grillen, så det blir nog gott med lite hamburgare nu. Fryser as mycket!
Sitter med pappas stora tröja idag igen, och det är 23 grader varmt ute! Hahah, då sitter det nog fint med lite hamburgare! Ett glas cola och sen har jag en monster som väntar på mig :D
Köpt ny badboll idag också, på netto (a) Hahaha, as stor. Ska ta kort på mig och den, så ska ni se! Haha, 122cm i diameter, rätt stort! Haha, sjukt kul kommer det bli att "dyka" över den :D

Men nu ska jag ner och se om det är färdigt där nere, ni får väl nått inlägg sen om jag inte går ut eller nåt!

Vad har ni gjort idag då? :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0