Hahah, sims nördar för hela slanten

Amanda gick nyss hem, för hon skulle till sjukgymnasten. Vi har spelat Sims hela eftermiddagen, okej vi fikade lite också (a) Hon kom till mig när jag ätit färdigt precis, så hann inte skriva innan!
Mamma hann hem innan maten va färdig, wouupsi (a) Hihih, så kan det bli också. Men same shit, det är sommarlov ffs! Så ja, kollade på City Akuten också, men fick ju inte kolla klart på det för Amanda :( Hahah, men liksom sowhat?
Men ialla fall så vet jag inte vad jag ska göra nu, kanske ner till samhället? Nån som vill träffas eller nåt? Har liksom rätt tråkigt då, haha ^^
Just det, jag måste städa på min säng. Ser ut som ett bombnerslag faktiskt. Det tycker mamma ialla fall, men hon tycker alltid att jag har stökigt, som jag dock inte har!
Men jaja, kan väl skriva senare eller nåt!


Woupsii, hihi (a)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0