hann inte sitta vid datan igår

Hejsan!
Igår så hann jag inte sitta vid datan, för först så slingade jag håret. Sedan va jag med Ebba och vi satt ute och målade naglarna och sånt där. Sen så bollade vi och så, så aa. Sen gick vi till nöjet och spelade först basket med Oliver, sen passade vi bara med en fotboll. Sen gick vi hem och kollade på matchen mellan Tyskland och Spanien. Spanien vann med 1-0 ju, bra! Gick upp och la mig sen efter det, somnade inte förens vid 12 för jag hostar ju och så.

Idag så vaknade jag vid 10, gick upp och åt frukost och så. Sen kom mamma hem och vi åt och så, sen klädde jag på mig och gick ut och rensade vårat grönsaksland. Eller hann inte så himla mycket, bara ett "lökland", haha ^^ Så får väl ta det nästa vecka istället. Pappa kommer hem på lördag natt,, nästa vecka.
Men ialla fall så när jag rensat lite så ringde mamma och då skulle jag ner till samhället med henne så gick vi in på Afrodite, där visade jag en väska jag vill ha. Skit fin är den faktiskt, men ska kolla lite i Halmstad nu när man kommer dit :)
Sen så handlade vi lite och sen hem och fikade, sen drog mamma till jobbet igen och så kommer hon hem vid 6 typ så ska spela lite Sims nu, det är skit kul. Beroende typ, haha ^^
Imon bär det ju då av till Halmstad med Ebba, Mammi, Lotta och Niclas och deras hund. Kommer blir sjukt mysigt kan jag tala om! Jag och Ebba ska bo i friggebon, eller va det heter :) Sen blir det nog Östra stranden imon!
Jag och Ebba ska med tåget vid 10 så bloggar nog med min iPhone när vi kommer fram. Men ni vet att ni kommer få en bildbomd sen när jag kommer hem :)

Puss frida


- Väskan där med blommor är det jag vill ha!

kommentarer
Postat av: sandra

lägg upp bild på håret sötnos! :D<3

2010-07-08 @ 19:51:41
URL: http://saandrich.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0