helgen i korthet

Så, nu ska jag berätta min helg. Men inte i detaljer!

FREDAG: Jag och Ebba åkte ner till Halmstad vid 11, in i stan och kollade lite till ungefär halv 5. Jag köpte en väska, haha :) Sen så tänkte vi åka till Östra stranden, men vi orkade faktiskt inte. Så vi tog en cykel och så cyklade vi ner till stranden istället (bilder kommer längst ner). Sen så kollade vi film när vi kom hem och sen somnade vi!

LÖRDAG: Idag vaknade jag rätt tidigt, men lilla Ebba sover som en stock och vaknar en stund efter mig. Sen åkte jag, Ebba, mamma och Lotta ner och handlade och kollade på massa stugor och hus i området där deras stuga är. Sen så cyklade vi ner till stranden, låg där hela dagen till typ 5. Då cyklade vi hem, och det kändes verkligen att man fått färg efter det, usch va det brände!
Vi tänkte åka till Östra idag istället, men blev faktiskt inte så utan vi åkte och hyrde tre filmer. De va bra, eller vi kollade bara två av dom för Ebba inte orkade kolla på den sista, då va klockan tjugo i två på natten. Huhuh (a) Nej men vi kollade på "Alfabetsmördaren" och "Ice castle". Sjukt bra, ialla fall den sista, den första va lite läskig! Sen så sov vi.

SÖNDAG: Idag skulle man hem då, tråkigt :( Men vi skulle egentligen åkt in på Östra på dagen, men sen varnade nyheterna om att det skulle bli dåligt väder så vi åkte med Lotta och mamma hem istället. Sen så åkte vi till Piket när vi kom hem, roligt roligt. Eller asså jag vågade inte hoppa i, höjdskräck! Men så jag och Ebba klättrade ner till lägsta "klippan", så aa. Därifrån vågade vi hoppa, hahah :D Det va hur skönt som helst i vattnet, nice! Sen så blev det läskigt när man satt på en sten i vattnet, för då börjar Adam och Adem kasta massa saker på mig!
Sen åkte vi hem och då åskade det massa hemma, sen blev det att spela kort med mamma. Sen kollade jag på VMfinalen, grattis till Spanien!
Sov sen.

MÅNDAG: Idag vaknade jag vid tjugo i elva, för att mamma kom hem och hängde tvätt. Åt en macka, kollade på tv och bara njöt av värmen. Eller inte, usch vilken kvav luft det är! Så kollade på tv, och hade golvfläkten jämte mig. Skulle typ dött annars! Åt lite, sen frågade Ebba mig om jag ville ha hjälp med att rensa landen, och det tackar man inte nej till! Så hon kom efter en stund, och då fixade vi först hennes iPod. Sen så rensade vi landen en stund, nu är det fint där! Sen så badade vi. Solade ganska mycket sen också, hihi :) Hon stack hem vid 7 tror jag, och imon kommer hon hit igen!

Nu ska jag ner till min mamma :)

Puss frida

Bilder från stranden i fredags -



En bild från Piket -

- Hann inte ta där alla hoppade, så fick bli när alla skulle mot vägen (a)

kommentarer
Postat av: Cajsa - F O T O B L O G G



Hej du..

Skulle vara jätte roligt och jätte snällt av dig om du skulle vilja rösta på min söta bild :)

skulle vara jätte gulligt av dig isådanfall! :)



Hemsidan är: http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=711



Du BEHÖVER inte säga att du har röstar, det ser jag. :)

Tack på förhand, hoppas du få en skön kväll nu då. ^^

2010-07-12 @ 21:35:11
URL: http://hallgreen.blogg.se/
Postat av: nour

HEJ! ÅH VILKEN FIN BLOGG! HÄRLIG BLOGG SÄGER JAG :D



JAG UNDRAR OM DU KAN GÅ IN PÅ MIN SENASTE DAGENS FRÅGA O GE MIG LITE SVAR, SKULLE HJÄLPA SÅ SJUKT MYCKET! TACKPÅFÖRHAND.

mvh nour:)

2010-07-13 @ 22:29:19
URL: http://nourhazem.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0