Hemma nu då

Hahah, detta va verkligen värt att se! Gud så duktiga dom va.
Jag och Alexandra fick åka med .. i en bil som åkte på två hjul (bilder nedan). Det va sjukt läskigt, men ändå en upplevelse! Sen så satt det en 7:åring i passagerar sätet, och kollade bak på oss som om vi inte va riktigt kloka, för vi satt ju där bak och skrek!
Sen så va det rätt grymt, allt liksom! Jag menar hur ofta ser man en 7:åring, 9:åring och 14:åring vara med på stuntmen shower?! Nej precis, haha.
Har massa bilder, det kommer neranför ju.
Det började sju och slutade nio typ. Sjukt kul!

Har ni haft en bra kväll? Det har verkligen jag!!


- 7:åringen & 9:åringen

- 14:åringen

- 14:åringen (a)

- Så åkte jag och Alexandra!

- 14:åringen

- Nån man,, över 8 bilar!

- 14-åringen

- 14:åringen och hans lillebror, typ 7:åringen

- Det ligger en man på motorhuven! De åkte igenom ett brinnande staket

- Det är en bil på högkant som den vita kör på!

- Sen kom monster truckarna!




- Sen va det slut, jag som står där (a) Men man ser att dom är rätt stora, och ändå så har de större däck i USA!

Detta va min kväll, sjukt grymt. Nåt som jag verkligen skulle göra om!

kommentarer
Postat av: Alexandra

Detta kommer jag aldrig att glömma, sjukt kul va de :)

2010-07-21 @ 22:43:11
Postat av: jennifer

jag snottar en bild eller två för du sa att det va okej innan (a) lugnt. jag skriver att du tagit dom och länkar :D

2010-07-21 @ 23:31:08
URL: http://jenkkan.blogg.se/
Postat av: jennifer

sv: haha (a)

men du?! glöm inte bilderna från när vi badade :D

2010-07-22 @ 12:49:13
URL: http://jenkkan.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0