hemsk morgon

Usch, denna morgonen va inte den bästa ska jag ta att tala om, fy säger jag bara!
Först vaknar jag vid 9 av att det mullrar utanför, jag är livrädd för åska också! Så aa, men somnade om fort eftersom jag typ bara va halv vaken. Sen vid kvart över 9 smäller det verkligen, usch va rädd jag blev! Sen så somnade jag om igen, sen så precis när det mullrar till sista gången så hoppar min katt upp på mig! Tror ni inte att jag blev rädd eller? Typ hjärtstillestånd, shiet!
Men sen somnade jag om och sen väckte mamma mig vid 11, så fick ju sova ut en rätt lång stund efter det. Det har verkligen stått som spön i backen också idag! Eller idag och idag, men nu på förmiddagen. Så vädret är inte på topp, kan jag säga er.
Vad ska ni hitta på denna inte så fina lördagen?
Själv ska jag städa lite, handla och sen bara mysa med mamma :) För ikväll/inatt så kommer min älskade pappa hem, som varit i Norge i 3 veckor. Jag har ju varit sjukt snäll mot han och rensat nästan alla landen vi har på baksidan. Snällt va? Japp! :D

Just det, igår va man ju uppe hos Jennifer och ni fick rätt så mycket uppdatering av vad vi gjorde ju!

Nu ska vi åka ner och handla för det är uppehåll!


kommentarer
Postat av: Jasmine

Usch, jobbigt att vakna så många gånger och vara så rädd. :( Hoppas att åskan drar förbi. Här regnade det också hela morgonen, men nu har det klanat upp. Det är faktiskt väldigt fint väder. Ska ut på en promenad nu.

Kram

2010-07-17 @ 12:44:17
URL: http://rosanatt.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Usch jag hatar också åska! :(

2010-07-17 @ 14:07:07
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0