Inte ett dugg trött faktiskt

Asså måste bara säga att det är typ första gången jag inte är trött vid 10!
Jag är alltid trött, eller inte när jag är på fest och sånt då. Då är man ju lite på g, yeah (h)

Jaha, jag och mamma fikade innan. Sjukt gott! (y)
Ska säga en hemlighet som bara Ebba och Amanda vet om,, jag gillar avslagen Cola :$
Faktiskt, det är riktigt gott. Hihi, ialla fall när man är sjuk. Typ ont i huvudet, herre gud det är sjukt gott då! Jag vet, det låter helt cp faktiskt. Men det är gott, smaka?
Det blir nog att kolla massa nu på datan, har tänkt att köpa en mini laptop, hih (a) Fatta va bloggen hade blivit aktiv då? Shit, hade ju vart bra! Jag vill typ ha en rosa eller nåt i den stilen, eller vit!
Men ialla fall så vill jag också ha en systemkamera. Men man kan ju alltid drömma .. Fast om jag får några tips om hur man tjänar pengar på bloggen, nåt bra tips då, så kanske man har råd med det?
Skulle ju va sjukt nice faktiskt.

Nu ska jag kolla lite på datorer, sen blir det nog att kolla runt lite på nätet. Se om det hänt nåt speciellt?


Fin va? :)

kommentarer
Postat av: queenofpiink

jajjemen , vad gör du nu då?



kram

2010-07-13 @ 22:34:54
URL: http://queenofpiink.blogg.se/
Postat av: nour

ah det är så sjukt snyggt hihihi

ja älskar din blogg, vacker tjej!

2010-07-13 @ 22:35:32
URL: http://nourhazem.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0