inte ett dugg trött

Snart är klockan 12, och jag är klarvaken. Men tror faktiskt snart att jag ska ta och lägga mig, för man blir trött av att bara ligga och försöka sova. Jag menar, jag sprang inte imorse, pappa väckte mig i morse och frågade om jag skulle springa, men jag bara vände mig och somnade om igen.
Sen när jag gick upp så städade mamma och pappa en "låda" vi har, som vi har dammsugarslangen och massa saker i. Men gick in och åt, sen kom Mingus och Charlie och då fick man ju inte en lugn stund. Galna ungar!
Så det va typ vad jag gjorde idag, och sen gick jag upp till datan när dom stuckit hem och sen åkte vi och handlade. Köpte ju värsta badbollen också, sjukt kul! :D
Sen så badade jag och sen åt vi hamburgare, gott som bara den. Sen duschade jag och sen gick jag upp hit som jag spenderat hela kvällen nu då. Rätt drygt (n)

Nu ska jag ta och lägga mig typ, för orkar inte sitta här mer!
Bild på bollen får ni imon, haha :)

Godnatt!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0