jag är vaken, men inte ebba

Ebba är sovande, och jag är vaken. Jag är snart färdig med packningen. Bara massa jävla sockar att stoppa ner kvar,, hihi, det lär behövas för det verkar inte alls bli fint väder i helgen :(
Men yeahyeah, sminkar mig lite och så nu. Så om 1 minut ska jag stormväcka Ebba med nån dunklåt :D Hon kommer döda mig förfan, hahahah!
Men jag skriver ikväll,, och kanske nåt mer med mobilen idag. Lär nog bli att träffa ÄCKEL JÖNSSON också idag, hih (a)
Men yes, nu ska jag dunka musik!

Ha en bra regning dag!


Vädret i Halmstad i helgen!

kommentarer
Postat av: emma-sofia

vi får träffas imorn istället gumman! :)<3

2010-07-30 @ 20:32:20
URL: http://hjearterdaam.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0