Nu ska Amanda käka nåt

Jaha, nu så va vi färdiga med snoppningen. Man blev ju lite klabbig kanske! Snopparna klabbar .. (a)
Amanda ska äta nu, sen ska jag tvinga ut henne med mig och ta massa kort. Tyvärr har hon inte systemisen hemma. Men vi får överleva med min kamera :)
Vi ska dansa massa, hahah. Blir nog ialla fall nåt roligt videoinlägg sen kan jag nästan lova. Bra va? När vi dansar, woho (hh)
Ikväll ska vi kolla på Eclipse på Bio. Nån som sett den? Är den bra? Hoppas verkligen det, för dom andra två är sjukt bra! Så denna är nog också rätt bra.

Haha, sitter i hennes kök nu och lyssnar på muppmusik, woupsii :)
Amanda: Men nu får du ju ställa upp!
Hon försöker ta kort och aa, gulligt som ni förstår.
"Lalalala.. the tiger took my mother.."
Hahah, gullig är jag ibland faktiskt. Eller inte, tycker inte Amanda ialla fall, för usch va jag är dum! Men måste liksom passa på nu innan hon sticker till Thai-hai! Och då kan jag inte reta henne på 3 hela veckor fan! :(
Nu ska jag bli insatt i skolan faktiskt, det tycker Amanda låter bra! Så en gång i veckan ska vi ha en "pluggadag", sjukt bra för mitt betyg ju!

Nu ska jag vänta på att Amanda äter och sånt där, sen blir det ut! (y)

*Lyssnar på musik*
Jag: HAHAH, hörde du va han sa? :D
Amanda: nej?
Jag: Inte jag heller! :D
Amanda: Vilken typisk Fridakommentar!


kommentarer
Postat av: jeta

fin blogg:)

2010-07-16 @ 00:03:41
URL: http://jeta.blogg.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0