nu ska jag sova!

Nu ska jag gå till sängs, för annars så kommer jag inte upp imon när vi ska till Landvetter och lämna en resväska!
Pappa, den klantigaste som finns, tog fel väska när han skulle hem. Han tog nåns väska där det stog Olsson, men han trodde det stog Larsson. För det va en precis likadan väska, samma färg och samma märke.
Får väl se om han får tillbaka sin väska, haha. Men egentligen va det inte nåt speciellt i den, arbetskläder!

Men nu måste jag sova som sagt, så jag orkar upp imon vid 10 .. Hihi (a)
Slänger in ett inlägg imon, när jag sitter i bilen. Alltså med min iPhone, som suger att skriva på, men som är smidig att ha med sig :D
Godnatt snyggingar!

kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos!

Nu har jag en tävling i bloggen där du kan vinna en super snygg T-shirt. Du får själv välja vilken färg du vill ha. Hoppas du är med.



Kramis <3

2010-07-19 @ 12:53:16
URL: http://ammis.se

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0