rolig morgon, nej!

Asså min morgon har varit den värsta i hela världen idag!
Först vaknar jag med hur ont i ryggen som helst, och då gick jag på toa.
Då fick jag mens när jag satt där, otrevligt! Så aa, ni fattar att det va min äckliga mensverk. Det gör så sjukt ont, ipren eller nåt hjälpter inte! Så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.
Får se om jag orkar va med Ebba idag faktiskt, för usch. Jag mår skit dåligt ju, och det är inte kul att va med folk då :( Jag får väldigtt mycket "emo"humör, och det är inte alls kul.
Men jaja, det man får tänka är väl att jag inte kommer ha det på Eskilscupen, tur det! Men kommer dock ha det på Rixfm ju, inte så jätte kul där :/

Nu måste jag plocka undan på mitt rum för idag kommer Anna till oss. Putte skulle egentligen med också, men han jobbade typ? Jaja, men hon kommer ialla fall. Imon ska vi till Ullared, och då ska jag få en navelpiercing av mamma :)
Men yesyes, vi hörs senare. Så får se hur jag gör med Ebba idag (a) <3

Vad ska ni göra idag?


- Ska nog ha den :)

kommentarer
Postat av: Sara

ksk dum fråga (a)



vart hittade du piercingen?:D

2010-07-29 @ 00:51:49
URL: http://saraa.devote.se/

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0