tidsfördriv

AVSLUTA MENINGEN!
Jag har insett att min senaste kyss - va mysig
Jag pratar - ofta
Jag tycker om - att kramas
Jag avskyr när folk - sprider osanna rykten
Mina närmaste vänner är - Jennifer, Amanda, Ebba, Lisa och Emma.
Min första vän hette - Jennifer och Oliver
Kärlek är - bra
När jag borstar tänderna - så skrattar jag åt mig själv i spegeln
När jag lagar mat - så gör jag nåt enkelt
Det sexigaste yrket är - badvakter, dom går oftast i bar överkropp och är oftast vältränade
Jag är rädd för - spindlar
Den värsta känslan är - att bli sviken
Den bästa känslan är - att vara kär
Jag är bäst på - att va mig själv
Jag är sämst på - att städa
Om jag var ett djur skulle jag vara - en katt
jag var en insekt skulle jag vara - fluga
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - tång, gillar att nypas
Jag kommer alltid att vara - bäst
Det finaste som finns - är mamma och pappa
I sommar - ska jag ha så jävla kul!
Sist jag grät var - va förra veckan tror jag
Jag kan - rätt mycket
Jag kan inte - va seriös
När jag vill tänka går jag - ut och går, sätter i hörlurarna och dunkar byz!
När jag bakar så bakar jag - oftast muffins!
Min mobiltelefon är - en iPhone
När jag vaknar på morgonen - så vänder jag mig och försöker somna om
Innan jag går och lägger mig - så brukar jag spela spel på mobilen
Just nu tänker jag på - dig..
Bebisar är - äckliga
Idag har jag - suttit utanför konsum med mamma
Ikväll ska jag - det är kväll, och sitter här och väntar på att klockan ska bli 12 typ
I morgon kommer jag - va med amanda liten stund, sen va med pappa
Jag vill verkligen - att det ska bli 1 augusti, RIX FM FESTIVAL I HALMSTAD!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0