tror jag ska tvätta bort sminket och sen lägga mig

Tror allt att jag ska tvätta bort sminket nu, för vill ju liksom inte sova med det (a) Sen ska jag nog ta och lägga mig, för jag är väldigt trött och så ni fattar!
Kom hem vid tjugo i tio, alltså för en halvtimme sen! Men aa, tog direkt min Hustler. Den va god (a) Hahah, nej men aa. Gick upp hit direkt sen, för aa. Ville blogga och så ni vet! Och fick ett önskemål om mer bilder innan, men ja som sagt så tar jag aldrig med mig kameran nånstans. Men ska börja göra det, men eftersom att Smålandsstenar är rätt litet så är det pftast väldigt onödigt att ta med den. Men ska försöka göra det så ofta som möjligt, och sen i skolan ska jag börja ta lite bilder. Det kommer nog bli cambilder för det mesta sen med nya datan sen, men bilder som bilder!

Nu ska jag ner och fixa mig och sen mot sängen! Se om nån rolig rackare vill smsa med lilla mig!
Och på fredag bär det nog först av till Ullared på morgonen, med Ebba såklart. Och sen kanske till Halmstad, festival :D Om jag får för pappi, annars sticker jag dit på söndag på Rixfm, får se lite. Men hoppas på att åka på fredag. Isåfall ska man gå med Ebba, Lisa och Emmy. Ni är söta så ni vet (a)

Nu måste jag fixa mig! Godnatt babe's.

~ I dream a dream i don't want to wake up from.

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0