Tuggummi beroende?

Vet ni? Jag har tuggat upp ett tuggummi paket idag, börjar nog bli beroende igen. Va inte så beroende innan, men innan det tuggade jag 2-3 paket om dagen. Man mår faktiskt inte så bra av att tugga så mycket, man får ont i magen, man är jämt hungrig och aa. Inte bra alls faktiskt!
Men helt från saken nu, så måste jag börja träna nu. Kanske man skulle upp och springa varje morgon istället för att ligga och lata sig i sängen? Det hade vart så mycket bättre!
Och jag måste verkligen träna upp kondisen igen till Eskilscupen ju, och träna upp knäna igen faktiskt!
Det är lite drygt att knäna värker, usch. Men så kan det vara ialla fall. Imon ska jag ialla fall simma i en timme i poolen, för det blir nog nice då. Måste det, det är ganska bra för knäna också!
Men ska nog börja springa på morgonen, då hinner det liksom inte bli så varmt heller, härligt!

Men hörni, nu ska jag faktiskt ta och lägga mig. För imon ska man upp vid 9 typ, ska gå ut med Ebbas hund typ, haha ^^ Sen blir det bara att steka hela dagen med mamma :)
Så slänger in ett inlägg imon på morgonen!
Godnatt!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0