Usch, har faktiskt lite bloggtorka

Hej alla glada!
Idag så har jag som sagt vart med Ebba!
Först så vaknade jag vid 9 eller 10, men låg i sängen till halv 11. Gick ner och åt och sen cyklade jag och mötte Ebba, och sen när vi kom hem så fixade vi mat. Eller mamma kom hem och fixade maten! :)
Sen när vi ätit, så gick vi upp och spelade Sims, i typ 4 timmar. Hahah, usch vilka nördar,, men så är det när det inte är fint väder ute. Det regnade och åskade innan faktiskt, läskigt som tusan! :(
Men som sagt så vid 5 så fikade vi lite, hih. Sen drog Ebba hem vid 6, och då kollade jag på Navy CIS. Det va as spännande idag, haha! Typ en kille som skulle självmordsbomba sig om dom inte hittade hans mamma, men hon va död sa dom. Sen fick man veta att det va två män som satt i en bil och snackade med han hela tiden som sa allt han skulle säga till Gibbs då, så liksom tillslut så hände det nåt och allt blev löst! Mamman va inte död, och dom möttes sen på flottan, eller va det heter! :)
Lyckligt slut va det ialla fall!
Sen så dammsög jag och mamma gjorde våfflor, sjukt gott!
Gick upp hit sen, och nu sitter jag här och kollar massa bloggar.
Nu ska vi fika, hihi. Värsta goda kakorna har vi, mumsfilibaba? (a)

Vet ni, bloggen ska bli jätte aktiv nu. Ska jämt blogga, typ med mobilen och sånt ni vet :) Bra va?
+ Ska börja tjäna pengar på bloggen, nån bra sida? Behöver mycket hjälp!



kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0