usch min hals

Usch herregud, min hals och min röst. Kommer inte ha några stämband kvar efter denna hesa tiden -.-
Ialla fall, så va jag och Rasmus nere på Rendez Vous och hämtade god mat, haha. Jag åt kycklingsallad då, sallad va inte det bästa jag ätit med denna halsen. Haha, det typ skar :o Gjorde lite ont då, men jag bjöd faktiskt min mamma och Rasmus, snäll va? Ja, jag kan va snäll ibland :D
Nu så sitter jag här, och det står en Hustler på mitt skrivbord som dock är slut, vill ha en till då ju!
Ska nog fixa ordning mig snart, för ska upp med mamma imon. Sen ska jag till jobbet vid halv 8 typ, så aa. Duktig ska jag vara, har tre lådor att göra imon. Så då kommer jag hem när Rasmus vaknar typ. Kanon fän!
Ska kanske va med Ebba älsklingen imon på kvällen, hoppas det. Älskar dig gumman<3

Men nu så ska jag kolla lite på Facebook, bilddagboken och sen blir det att tvätta av sminket och dra till sängen och läsa FRIDA-tidningen.

Puss frida

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0