Väntar på maten & sen Lisa

Vet ni vem som kommer idag? Joo Lisa! ÄLSKADE LISA! Jag saknar dig babe!

Idag vaknade jag vid 11, eller vid halv 11 för mamma väckte mig och frågade om Lisa kommer på förmiddagen eller på eftermiddagen. Då sa jag eftermiddagen och då sa hon; Men då kan du sova!
Hahah, dum hon är. Men vid 11 vaknade jag igen och då gick jag upp, rensade lite i poolen och sen pratade jag med mamma, hon fixade macka eftersom jag äter toast på morgonen, så klädde på mig och sen åt jag. Sen stack vi till Järncarl - jag, mamma och pappa. Pappa skulle köpa hjälm, för han får inte gå utan hjälm på sin arbetsplats i Norge! Vit är den, och jag ser jätte kul ut i den :D
Sen köpte vi en ny kaffebryggare också, den andra va typ sönder? Jag vet inte, men denna va ful,, eller det tyckte inte dom men det tycker jag!
Sen åkte vi till Netto och köpte Coca Cola och nej jag vet fan inte. Sen in på Ica och köpa potatiskroketter tror jag? Haha, sen så åkte vi hem. Då så hjälpte jag mamma lite med maten, men nu så gick jag upp hit för orkar inte va där nere. Antagligen så ska vi äta nu, men jag är inte ett dugg hungrig.
Sen ska jag städa mitt rum lite, så Lisa inte dör när hon kommer .. Det hade liksom inte vart så kul :/
Ikväll vet jag inte vad vi gör, fest blir det nog :)

Nu ska jag städa!

- LISA! :D <3

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0