2-0 till Burseryd

Grattis tjejer! Spelade 2-0 mot Anderstorp.
Asså jag va tyvärr inte med, för mina knän håller på att va helt cp hela tiden. Det är skit drygt, för asså dom typ domnar bort hela tiden. Så mamma ska beställa tid här nere på vårdcentralen, shit! Asså jag är skit rädd för läkare och sånt där .. Pinsamt ;$

Men ialla fall till matchen. Dom spelade inte jätte bra, men seriöst. Ingen, verkligen ingen va särskillt taggad och fokuserad på uppvärmningen, allt gick åt skogen. Men jag va med på uppvärmningen, skulle verkligen inte vart det! Men same shit, gjort är gjort liksom.
Men Joanna gjorde båda målen, bra!

Nu sitter jag och snackar med Jossakossa, vi kanske ska va imon? :) Fattar ni hur länge sen det va man va med henne eller?! Nej det gör ni inte.

Puss frida

+ Får inte ha bilden jag fixade på Jossa här

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0