Allt är färdigt nu!

Nu är rummet färdigt, har dock inte dammat. Men det orkar jag inte med nu!
Måsta och göra en rejäl storstädning på mitt rum, köpa nya möbler och tapetsera om. Usch, mitt rum är fult, hatar det faktiskt. Skäms över att ta hem kompisar i det och allt, men yeah.
Vet inte riktigt vad som fattas i det egentligen, men jag och pappa har bestämt att ta bort garderoben och göra en stor garderob där jag har min vind just nu. Så det kommer blir sååå mycket bättre faktiskt. Och jag vill ha en bäddsoffa på mitt rum, för då får man plats med fler människor på mitt rum!
Sen en platt tv, men det ska jag snart få har pappa lovat. Jag vill ha ett nytt databord eller vad man säger, för detta är sjukt stort och fult :s
Man kan typ ta bort "överdelen" på detta, men då måste jag köpa ny hylla till min högtalare, så då sätter jag nog den över där då. Det kan nog bli ganska nice! (y)

Men nu ska jag skriva up lite Mini Cooper bilder, för iihp vad dom är fina!

Puss frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0