Blev ingen film

~ Jag vill känna kärlek.

Nej, som sagt blev det ingen film. För seriöst så orkade jag inte. Mamma väckte mig ju kvart över tio idag så jag är jätte trött. Har ju också vart ute och cyklat med Amanda idag, typ hela Smålandsstenar!
Nu har jag ialla fall piggat upp mig med en Coca Cola, och har beslutat att faktiskt spara pengar!
Inte köpa upp allt på onödiga saker som typ glass och sånt där, för seriöst. Tänk så mycket pengar man slösar bort på det? Glass, godis, läsk och chips och sånt där!
Nej, nu blir det slut på det. Isåfall så bara ibland (a)

Men nu ska jag ta och fixa iordning mig, eller först ställa ner alla saker som jag har här uppe nu och sen fixa mig för natten. Usch, kommer inte överleva om jag ska sitta uppe inatt också (a)

Puss frida


Bild från förra året, men satsar på lite blondare än vad håret är där!

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0