då var det kväll

yes, då va det kväll nu också.
tror jag ska kolla nån film och sen blir det nog att sova.
men jag måste packa upp väskan och så som jag packade till halmstad,
fick beslutsångest om jag ville dit eller inte. så det blev nix.
mitt knä är helt cp, vette fan va det är med det faktiskt .. :/

men som sagt ska jag kolla nån film nu, imon blir det nog att fixa luftmadrasserna
till poolen och sen ligga och sola sig lite brun.
kommer bli riktigt jävla kallt, men det är lätt värt det,, och efter ett tag i vattnet så
domnar allt bort och man känner knappt att det är vatten ^^
haha, men det är riktigt jävla soft att steka i poolen!

nu ska jag ta och kolla film och sen blir det nog att sova!

puss frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0