det blir film istället

Nu ska jag kolla film istället.
Det är typ lite kyligt ute så jag orkade inte gå ut och ta bilder. Får ta imon istället! Hoppas det är sol imon också, för då ska jag och Ebba va, mysigt! (L)

Jaja, nu ska jag titta på nån film. Sen blir det nog att titta på en till film och sen blir det väl att sova antagligen, för aa. Det finns ju inte så mycket att göra annars liksom, haha ^^

Solen lyser i ögonen nu när man sitter framför datan. Så himla härligt, nu känns det nästan som om det är sommar. Kan det inte bara bli lilte varmt också? För då hade jag blivit glad.
Just det, bikinin jag beställde kommer nog snart hoppas jag. Ialla fall denna veckan!

Puss frida


Bikinin jag beställde. Inte jätte fin eller så, men same shit.
Behövde en ialla fall, och så ful är den inte :)

kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0