Hahaha, så cool jag är

Hejsan.
På så här *visar* mycket bättre humör nu, asså fy. Vädret är på topp, men dock orkar jag inte vara ute för ryggen är cp. Hjälpte mamma lite med uterummet nyss, duktig är jag! :)

Ialla fall så blev det ingen film innan så det blir det nu ialla fall, eller kanske efter vi ätit? Vad vet jag?!
Kanske blir den ni vet .. Just like heaven, eller så blir det 17 again, för det va ett tag sen man såg den, haha. Tror jag kollade på den med Ludwig? Vem vet, hahahahah ^^

Jag är ialla fall fett cool, eftersom jag sitter och lyssnar på Cartoons, shit det va mitt favoritband när jag va ty 6-7 år, hahah. Dom är ju lite roliga. Hittade nämligen den skivan jag hade i uterummet i en låda, haha shit.
Men nu ska jag göra nåt.

Puss frida


kommentarer

kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0